Review: 5 lipglossjes

Geen categorie

Vandaag heb een review over 5 van mijn favoriete lipglossjes.
hier komen ze:

image

Nou, dit zijn ze dan. Zo als je ziet heb ik 3 miniglossjes van essence, 1 van etos en een hele mooie van Elizabeth Arden.

image

Dit is mijn favorite lipgloss. Het is een zachtroze met een gouden gloed. Meestal draag ik deze lipgloss op feestjes, maar soms ook overdag.
Ik heb hem in een setje met een oogschaduwpalet, twee blushes, 2 lipsticks en mascara een keer bij DA gekocht. Het lipglossje heet golden pink. Ik heb het setje al een tijdje geleden gekocht, dus ik weet niet of ze hem nog hebben.

image

Dit is een van mijn lipglossjes van etos. Ik vind hem zelf niet zo fijn werken omdat er geen kwastje bij zit. De kleur vind ik wel supermooi. Het is een donkerrode/roze/paarsige kleur met glitters. Dit is nummer 302 en als ik het goed heb was hij rond de €2.

image

Dit zijn drie minilipglossjes van essence. Je kan deze minilipgloss setjes van essence bij kruidvat kopen voor ongeveer €3,50. Ze zijn wel mooi, maar ze dekken niet heel goed. Ik heb het New York setje dat bestaat uit een lichtroze, een lichtroze met glitters en een doorzichtige lipgloss. Mijn favoriet hiervan is de lichtroze met glitters.⇩

image

⇩Hier zijn de swatches⇩

image

1. Elizabeth Arden – golden pink
2. Etos – nr. 203
3. Essence – glittergloss uit New York setje
4. Essence – zachtroze gloss uit New York setje.
En nummer 5 kan je natuurlijk niet zien..

Zet in de comments welke jouw favoriet is⇩⇩

5 gedachtes over “Review: 5 lipglossjes

Geef een reactie

