REVIEW: babylips

Geen categorie

Vandaag heb ik een review voor jullie over de bekende babylips van maybelline.
image
Nou, zoals je ziet heb ik alle lippenbalsems uit de vaste collectie. iIk heb natuurlijk mijn eigen favorieten, maar dat is bij iedereen anders. Ik schrijf over al de babylips mijn mening.


Wat ik zo fijn vind aan de babylips vind is dat ze heel stevig zijn (ongeveer zo stevig als lippenstift). En ze hebben natuurlijl vrolijke verpakkingen en leuke kleurtjes. De babylips zijn wel duur; €3,50 per stuk, maar dat zijn ze echt wel waard! De babylips zijn in de etos te koop, maar meestal is er wel een soort uitverkocht. Als je wil voorkomen dat ze uitverkocht zijn moet je vroeg in de winkel staan.

image
mint fresh
Dit is duidelijk mijn favoriet. Deze ruikt naar pepermunt en smaakt er ook naar! (Wel iets zoeter). Het is voor de rest gewoon een doorzichtige lippenbalsem.

image
Hydrate
Dit is ook een hele fijne. Hij heet hydrate en is net zo als mint fresh doorzichtig.
Deze ruikt een beetje citroenig en heel fris. De verpakking vind ik het schattigst van alle verpakkingen.

image
Pink punch
Dit is een hele schattige roze lippenbalsem. Hij ruikt echt heel tropisch, en ik krijg er meteen een vakantiegevoel van. Voor de meisjes die niet zo van de make-up zijn is deze niet aan te raden, je kan dan beter een doorzichtige kopen.

image
intense care
Deze ruikt een beetje naar biterkoekjes ofzo, maar hij is wel heel fris. Voor de meisjes die gewoon een fijne lippenbalsem zoeken is deze, mint fresh of hydrate misschien het meest geschikt.

image
Cherry me
Dit is een hele mooie, chique kleur maar hij ruikt echt superzoet naar kersensnoep. Dit is de allerfelste kleur van allemaal met ook de allerzoetste geur. Dit is de allereerste die ik heb gekocht, maar ik werd het een beetje zat om steeds met zo een zoete geur en felle lippen rond te lopen, dus heb ik er meer gekocht zodat ik kan afwisselen.

De babylips zijn echt een ontdekking en van mij mogen er nog meer komen.
Zet bij de reacties welke jij hebt of het fijnst vind.
Als je wil dat ik iets review kan je het ook via de reacties of via de mail zeggen.

Een gedachte over “REVIEW: babylips

Geef een reactie

