nail art: plantje…

Geen categorie

Vandaag laat ik aan jullie zien hoe je supermakkelijk een leuke nail art van een plantje kan maken.


Dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb.

image

1. Dit is een setje dat ik een keer heb gekregen, de prijs en winkel weet ik dus niet.
2. That’s what i mint! essence colour&go – €2,99
3. 48 striping black – €1,99(?) hema
4. Silver glitzz – MAX striping setje van action

image

Stap 1.
Maak je nagels eerst goed schoon en breng de base coat aan

image

Stap 2.
lak je nagels in een leuke kleur. Ik heb hier een mintgroene gebruikt, maar je kan ook een andere kleur gebruiken.

image

Stap 3.
zet een zwart lijntje (kan ook in een andere kleur) tot iets boven de helft van je nagel.

image

Stap 4.
Teken er twee schuine en iets kortere zwarte lijntjes naast.

image

Stap 5.
Doe nu het zelfde als bij stap 4.

image

Stap 6.
Als je de nailart iets vrolijker wil maken kan je met glitternagellak over de zwarte lijntjes tekenen.

image

Doe er een top coat over heen als de nagellak helemaal droog is en dan ben je klaar.

Ik hoop dat jullie deze nail art leuk vinden en zet het in de reacties als je wil dat ik iets review of als je een leuke DIY weet.

4 gedachtes over “nail art: plantje…

  1. Dat lijkt niet eens op een plant nakker met je lelijke krullen die nep zijn je malt Ariane de hele tijd je denkt dat je mooi bent dat is niet zo

Geef een reactie

