een dag uit mijn leven – 18 maart 2014

Geen categorie

Hoi, vandaag heb ik weer een dag uit mijn leven voor jullie. 

Het begon vandaag met dat ik om half 8 pas uit mijn bed kwam in plaats van 7 uur. daarna ging ik gewoon naar school (ik was gelukkig op tijd!) Het begon zo als altijd supersaai op school. Na de eerste pauze werd het pas echt leuk. Eerst hadden we schoolfoto’s. Normaal hebben we dan een witte achtergrond, maar dit keer was er een superleuk decor met allemaal dekens en 2 stoelen. Een paar jongens deden net zo als altijd echt super irritant en best raar (best?). Er zit ook echt een grappige maar ook irritante jongen in de klas genaamd Winston. Tijdeens het lezen was hij superblij dat hij in een encyclopedie mocht lezen (SAAI!). Maar toen gingen wij (loula een nog een ander meisje) dus zeggen wat hij op moest zoeken en we waren in een supermelige bui. Daarna hadden we thema en gym en na de gym bleef ik nog even hangen met 3 vriendinnen op het mega schoolplein. Helaas moest er een al heel snel weg en loula ging daarna ook weg. En toen bleef ik dus met Georgia (het derde meisje) over. Die ging toen met mij mee naar huis. Wij zijn allebei grote fan van one direction en we gaan ook samen naar hun concert in juni. We hebben de hele tijd naar muziek van one direction geluisterd (duh!). Morgen moet ik de NIO toets maken en zijn mijn lieve broertje en zusje jarig. Morgen avond g ik ook nog naar korfbal en voor die tijd moet ik veldschoenen met noppen hebben. Binnenkort krijg ik ook te horen of ik ben ingeloot op de school waar ik me heb ingeschreven.

als je nog iets leuks weet om over te schrijven, moet je het even in de reacties zetten.

2 gedachtes over “een dag uit mijn leven – 18 maart 2014

Geef een reactie

