levensvragen #1

Geen categorie

hoii, vandaag heb ik iets nieuws voor jullie, ik weet allen niet hoe ik het moet noemen dus als je een titel weet moet je het even in de reacties zetten 🙂

 Ik begin met de uitleg van hoe het ‘spel’ werkt. Ik stel 5 vragen waar je steeds uit twee antwoorden kan kiezen. Nadat je de vragen hebt gelezen kan je ze gaan beantwoorden via de reacties. Wanneer 5 mensen dit ‘spel’ hebben gedaan zeg ik mijn antwoorden.

Als jullie dit leuk vinden moet je dat gewoon zeggen, dan kan ik het vaker doen. Een paar leuke tips en vragen voor als er meer delen komen zijn natuurlijk ook niet erg. 😉

1. Wat zou je doen als je een jaar geen kleding en make-up mocht kopen (behalve eten)

         zelfmoord plegen / wachten tot het jaar om is en lekker gaan sparen

2. Wat zou je doen als je een miljoen zou winnen?

         een wereldreis maken / shoppen!

3. Welke telefoon zou je liever willen?

    een Iphone 5 die na 20 minuten al helemaal leeg is / een kleine smartphone die bijna niemand meer heeft die het wel goed doet

4. Wat zou je verwijderen als je er 1 van de twee moest kiezen?

    instagram / whatsapp

5. Wat zou je liever willen met een blog?

   een niet zo bekende blog meet aardige bezoekers / een superbekende blog maar veel gemene reacties

 

Sommige vragen vind ik zelf best pittig, maar het is te doen. ik zou het heel leuk vinden als jullie deze vragen beantwoorden en/of mijn blog delen met jullie vrienden zouden delen.

🙂 linda 🙂

( sorry ik wil uittesten hoe de smileys op mn scherm kunnen komen)

Een gedachte over “levensvragen #1

  1. 1-sparen
    2-eeeehhhhh…..
    3-veel te moeilijk 😉
    4-instagram
    5-bekende blog met veel gemene reacties want daar trek ik me dan maar niets van aan :0

    bedankt voor het spel! noem het gewoon het levens spel

Geef een reactie

