mijn favoriete blogs

Geen categorie

Vandaag vertel ik aan jullie wat mijn favoriete blogs zijn, dus de blogs die ik dagelijks bezoek.

 

De blogs staan van favoriet naar iets minder favoriet. Dit betekent niet dat je ze allemaal meteen moet bezoeken, maar dat mag natuurlijk wel.

  1. beatygloss.nl
  2. disfordazzle.nl
  3. veracamilla.nl
  4. kittehscupcakes.nl
  5. indyblogt.wordpress.com
  6. loula12345678910.wordpress.com
  7. teskuh.nl
  8. beautylab.nl
  9. shopperella.net
  10. misslipgloss.nl

Dit waren dan mijn 10 favoriete blogs op dit moment. De laatste 4 bekijk ik niet elke dag, maar wel minstens 1 keer per week.

Ik zou het echt heel leuk vinden als je je favoriete blog in de comments achter zou laten.

 

xoxo linda

Een gedachte over “mijn favoriete blogs

Geef een reactie

