outfit of the day – 26 maart 2014

Geen categorie

Hoi, vandaag heb ik voor jullie mijn eerste ootd (outfit of the day ) en toevallig is dit een van mijn favoriete outfits.

 

Sorry voor de spiegel, maar ik ben echt toe aan een nieuwe dus als je een winkel weet waar ze voor een leuk prijsje lange spiegels verkopen moet je het even in de reacties zetten. Maar oke, nu gaan we echt beginnen met de outfit.
image

Echt waar, dit is gewoon mijn favoriete outfit.

t- shirt – bershka, €14.99

broek – super skinny h&m, € ?

schoenen – clarks desert boots, €129.99

armbandjes – zelf gemaakt, elastiekjes €3,99 per zakje (300 stuks) bij claire’s

dit was het alweer, en ja ik weet het het is misschien een beetje weinig, maar het is beter dan niets!

 

xoxo linda

Geef een reactie

