een dag uit mijn leven – 29 maart 2014

Geen categorie

Heey, vandaag heb ik weer een dag uit mijn leven voor jullie. Het is vandaag zaterdag en ik ben van plan om elke zaterdag en dinsdag een dag uit mijn leven online te zetten. 

Maar oke, nu echt mijn dag. Vanochtend begon ik met mijn eerste korfbalwedstrijd!!!! 🙂 Ik mocht met de eerste helft meespelen en we hebben gewonnen met 4-3!! Loula van loula12345678910.wordpress.com (moet je echt even naar kijken!) zit ook bij mij in het team. Na de wedstrijd zijn we nog even bij de club gebleven, want we speelden thuis (dus op je “eigen” veld). Mijn zusje kreeg nog 2 goudvissen voor haar verjaardag en mijn broertje kreeg en vogeltje (cute!). Verder is er niets bijzonders gebeurd. Morgen ga ik of oefenen met cheerleaden (ja, je leest het goed) voor een soort van olympische spelen met allemaal groepen 8 uit Amsterdam of ik ga met mijn bff loula een bff-kettinkje shoppen en er een gezellige middag van maken. Als laatste iets wat sommige van jullie misschien een beetje overdreven vinden, maar ik ben al aan het aftellen tot ik eindelijk naar het 1D concert ga met georgia (om precies te zijn over 89 dagen).

Er komt morgen waarschijnlijk een artikel online, en anders tot dinsdag!

 

xoxo Linda

Geef een reactie

