update!!

Geen categorie

Vandaag heb ik een paar dingen aan te kondigen waar ik mee bezig ben.

Als eerste wil ik zeggen dat ik binnenkort wil beginnen met vraag ’t Linda, maar daar heb ik vragen voor nodig. Je kan de vragen via de reacties stellen en de meeste zal ik wel beantwoorden… En dan het leukste: ik ga een kookshow met indy van indyblogt.wordpress.com beginnen!!! Het is nog niet duidelijk wanneer we echt gaan beginnen, maar daar komt nog meer informatie over. Als je iets leuks weet om te koken bij de kookshow kan je het natuurlijk altijd zeggen. Morgen krijg ik (eindelijk) te horen of ik ingeloot ben op de middelbare van mijn keuze. 

I know, het artikel van vandaag was echt heel kort, maar wel informatief niet waar? Misschien komt er morgen een artikel online en anders op vrijdag. 

xoxo Linda♥

Een gedachte over “update!!

Geef een reactie

