verdrietig nieuws…

Geen categorie

zoals ik gister al zei kreeg ik vandaag eindelijk te horen of ik ingeloot was.

En het antwoord daarop is helaas nee. Dit is wat er in de brief stond:

————————————————————————————————————————————————————————

Tot mijn grote spijt moet ik je mededelen dat je niet geplaatst kunt worden op onze school.

Ik meen te kunnen weten hoe teleurstellend dat is voor jou.

Een school kiezen is een hel proces en als je dan eenmaal een school gekozen hebt, wil je ook graag op die school geplaatst worden.

Nu is er dan het bericht dat et niet doorgaat.

Er waren 163 aanmeldingen, daarvan waren er 162 leerlingen plaatsbaar, 17 leerlingen hebben we helaas uit moeten loten.

Wellicht dat enkele leerlingen zich nog terugtrekken. Voor die gevallen hebben we een wachtlijst gemaakt. Het nummer van de wachtlijst voor jou is 6.

Op de wachtlijst staan, betekend helaas niet dat er garantie is op plaatsing.

We raden je dan ook aan je in te schrijven op een andere school.

Waar je je ook inschrijft binnenkort: het daarvoor benodigde aanmeldingsformulier voegen we hierbij. Informatie over welke scholen nog plaats hebben volgens de Amsterdamse kernprocedure kun je vanaf 4 april vinden op http://www.onderwijs.amsterdam.nl

Veel succes bij de vervolgstappen de komende tijd.

Met vriendelijke groet,

Mieke Konings, conrector

Sietske Padding, afdelingsleider klas 1

————————————————————————————————————————————————————————

Nou, dit vind ik echt een vreselijke brief om te krijgen. Ik heb dit artikel getypt met een megabak chocola naast me en trillende handen. Toen ik het las gingen we mij meteen inschrijven op een andere schol (via de site) en daar moeten we maandag naar toe.

IK HAAT DEZE BRIEF ECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :<

 

xoxo (verdrietige)Linda♥ 

 

3 gedachtes over “verdrietig nieuws…

Geef een reactie

