waarom er bijna geen artikelen meer online komen…

Geen categorie

Dat is omdat mijn telefoon gereset moest worden, en ik maak alle foto’s met mijn telefoon. 

Ik was zo slim om mijn code te vergeten en toen mest ik eerst de PINcode invoeren en daarna de PUKcode. Steeds als ik de goede of de foute PUK code in had gevoerd moest ik het opnieuw doen. Wat blijkt? mijn telefoon is gehackt. Waarschijnlijk krijg ik mijn telefoon binnenkort weer, want hij is al gereset. Als hij aan is gekomen zeg ik het natuurlijk meteen tegen jullie en dan zullen er ook weer echte artikelen online komen. Ik weet dat het een beetje kort was, maar zo is het nou eenmaal.

xoxo Linda♥ 

Geef een reactie

