blogschema…

Geen categorie

Ik lag vanochtend in bed en dacht: Ik ga een blogschema maken voor wanneer er iets online moet komen, en toen dacht ik meteen: Dat ga ik op mijn blog zetten!

Waarschijnlijk zal er weleens een artikel niet online komen of juist een extra artikel, maar dit is een basis waar ik me aan wil houden.

maandag: –

dinsdag: poll

woensdag: een dag uit mijn leven

donderdag: outfit of the day

vrijdag: 5 nieuwste instagram foto’s

zaterdag: nail art / make-up look

zondag: review / artikel naar keuze van lezers.

En met artikel naar keuze van lezers bedoel ik dat je via de reacties kan zeggen wat jij in een artikel wil lezen. Dat kunnen bijvoorbeeld tips zijn, maar je kan ook vragen aan mij stellen.

Ik hoop dat ik me aan dit schema kan houden, als het echt niet lukt dan zullen er een paar dingen worden geschrapt.

 

xoxo Linda♥

 

 

Geef een reactie

