DE gouden tip!!!!

Geen categorie

Ik gebruik het nu een maand of 2 en werkt zo goed! Je kent het vast wel, je wordt wakker en je hebt allemaal rode plekjes in je gezicht. Geen puistjes op bultjes, Nee gewoon rode vlekken. Je wilt ze weg hebben, maar om ze nou helemaal te bedenken met makeup, nee liever niet. Ik keek is in ons badkamer kastje en vond daar een grote pot…..

 

Sudocreme! ( Misschien ken je de tip al en misschien niet.) Er staat op: Tegen rode en ruwe plekjes. Nou dat is precies wat we nodig hebben. Je kent sudocreme vast wel, het wordt altijd op baby billetjes gesmeerd. Ik vond het eerst maar een raar idee, sudocreme? Gaat dat werken dan? Ik probeerde het gewoon uit. Ik haalde ‘s avonds mijn make-up er af, ik reinigde het en voor dat ik ging slapen smeerde ik een laag sudocreme op. Je raad het vast wel, anders noem ik het ook niet ‘ de goude tip’ maar ik werd wakker, zonder rode vlekken en me huid zag er super uit! Sinds dien is sudocreme mijn gouden tip en mijn nachtcreme. sudocreme tiSudocréme! ( Misschien ken je de tip al en misschien niet. Meer meiden hebben het al gedeeld 

 

Sudocreme wordt ook gebruikt voor

  • Irritatie na het scheren
  • Versteviging voor de oudere huid
  • Exeem
  • Wondjes en kloofjes
  • Billetjes van baby’s

En dus ook voor rode bultjes en vlekjes.

Ook zit er lavendel olie in! Dat zie ik nu pas. Het ruikt totaal niet naar lavendel olie. Ik kan de geur niet goed omschrijven maar denk maar aan babytjes, dan kom je ver genoeg met de geur! Misschien heb je het al wel in huis of moet je het nog kopen. Maar test het uit!

 

Geef een reactie

