nail art: paasnagels

Geen categorie

En daar komt ie weer; sorry dat ik zo lang niets meer online heb gezet, maar dat komt door dat mijn week echt heel druk was. 

Ik kreeg dinsdag namelijk te horen dat ik voor de tweede keer was uitgeloot! Gelukkig weet ik nu eindelijk wel naar welke school ik ga. 

Ik ben eigenlijk ook best wel boos op mezelf omdat ik me echt totaal niet aan mijn blogschema houd, maar daar wil ik u echt verandering in brengen; ik begin volgende week maandag echt met me aan het schema houden, tenzij ik naar Oostenrijk ga. Maar nu begin wel echt met de nail art, ik heb trouwens niet alles gefotografeerd omdat ik het was vergeten.
image

Wat heb je nodig?

  • 5 schattige kleurtjes nagellak
  • witte en zwarte nail art lakjes (het kan ook met normale lakjes, maar dan moet je wel een dun kwastje gebruiken.)
  • schuifspeldjes of dotting tool pen
  • aluminiumfolie
  • watjes
  • nagellakremover
  • base en top coat
    image

 

Haal voordat je gaat beginnen met lakken de oude nagellak van je nagels af. En lak ze daarna in een leuk kleurtje, als de kleur te donker is kan je hem met wit mengen op een stukje aluminiumfolie.
image

Vergeet de basecoat niet!!

nail art 1: het konijntje, haasje:
image

 stap 1: teken met wit het gezicht van het massive/konijntje aan de onderkant van je nagel.

 stap 2: zet met zwart twee kleine stipjes als oogjes en eentje als neusje.

 stap 3: kleur de oortjes met roze nagellak in en zet aan allebei de kanten van het neusje een horizontale lijn.

 stap 5: lak al je andere nagels eerst en doe er daarna een topcoat overheen

________________________________________________________________________________________________________________________

nail art 2: stippenpowerrr
image

 stap 1: zet boven aan je nagel een rijtje witte stippen, niet te dicht op elkaar.

 stap 2: bij het volgende rijtje moet je er op letten dat je de stippen schuin onder sie van het rijtje er boven zet.

 stap 3: ga zo door tot je onder aan je nagel bent gekomen.

 stap 4: lak eerst je andere nagels en doe er daarna een topcoat overheen.

________________________________________________________________________________________________________________________

nail art 3: kuikentje
image

 stap 1: doe een beetje zwarte lak op je nagel, het hoeft echt niet netjes, een veeg er daarna terwijl de lak nog nat is met een watje  over heen.

 stap 2: zet twee zwarte stipjes die oogjes voor moeten stellen.

 stap 3: zet net iets onder het midden met een roze kleur een verticaal streepje dat het snaveltje moet worden.

 stap 4: lak eerst je andere nagels en doe er daarna een topcoat overheen.

________________________________________________________________________________________________________________________

nail art 4: paaseitje!!
image

 stap 1: zet onderaan je nagel twee stipjes.

 stap 2: zet boven de stipjes zo -> /\/\/\/\ een lijntje.

 stap 3: zat daar weer een rijtje stipjes boven.

 stap 4: ga zo door tot je bovenaan je nagel bent gekomen.

 stap 5: lak eerst je andere nagels en doe er daarna een topcoat overheen.

________________________________________________________________________________________________________________________

nail art 5: ja ik weet het, hij is saai!
image

 stap 1: lak je nagels in een leuke kleur.

 stap 2: lak daarna ongeveer 3/4 van je nagel in een andere kleur die er mooi bij past.

 stap 3: doe de topcoat over al je nagels heen.

________________________________________________________________________________________________________________________

Dit waren de 5 nail arts dan! je kan natuurlijk ook steeds dezelfde doen over je kan iets weglaten of er juist iets bij doen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik in iedergeval wel.

xoxo Linda♥

 

 

  

 

 

3 gedachtes over “nail art: paasnagels

Geef een reactie

