OOTD 💜 24 APRIL 2014

Geen categorie

Heey lieve lezers vandaag heb ik weer een outfit of the day voor jullie.


Eerst wou ik nog even zeggen dat mijn bff vandaag jarig is dus gefeliciteerd allerliefste bff ever!!!
maar nu komt de fotoooo. (Ik ben maar een heel klein beetje hypaaaah)

image

I know, de badkamee serieus? maar mijn spiegel is gewoon hartstikke slecht en vies.
Ik heb vandaag een zwarte croped top aan van brandy melville, een bordeauxrode broek van de h&m en de zwarte clarks. Voor de rest heb ik nog een zelfgemaakt hoofdbandje op en geen makeup.

Xoxo Linda 💜

Geef een reactie

