Verzamel shoplog..

Geen categorie

Heey lieve lezers,, vandaag heb ik een shoplog voor jullie met dingen die ik de laatste weken heb gekochtxx


ik schrijf dit met mn telefoon vanuit Oostenrijk dus soms zullen er wel.foutjes in zitten.
Hier komen de dingen die ik heb gekocht:

image

Ik begin met bershka. Dit vind ik echt een superleuk shirtje. Zoals je misschien kan zien zijn de mouwen best laag uitgesneden.

image

I lovee dit blousje echt!!! 😍💝💕

image

En als laatste deze super high weasted skinny jeans. 🎀

image

Zoals de meeste van jullie denk ik wel weten is er een paar weken geleden een forever 21 in Amsterdam geopend. Ik was er laatst en kwam daar deze leuke croptop tegen.

image

Ik moest eigenlijk even naar de h&m voor iets voor een vriendin, maar ik kon dit shirtje gewoon niet laten liggen!!

image

En ik heb meteen een paar broekjes gekocht.

In het kruidvat was er woensdag zo een actie waarbij alle makup 1+1 gratis was, daar heb ik deze producten gekocht 👇👇

image

deze top en base coat

image

Deze nail art magnetic top coat, hier komt nog een review van

image

Deze superfijne nagelriemolie.

image

Deze hele mooie metal glam eyeshadow

image

En als laatste waterproof eyeliner  stift. Misschien zag je het al, alles.is van essence.

image

Bij claire’s heb ik deze twee superschattige strikjes gekocht.

image

En een nieuwe borstel, ik had deze eerst in het roze maar die was te veel gebruikt.

image

En als laatst deze slippers van assezories.

Ik weet de prijzen niet meer precies, maar als je iets wil weten kan je het gewoon via de reacties zeggen.

Xoxo Linda ~

Een gedachte over “Verzamel shoplog..

Geef een reactie

