Mijn 5 favoriete parfums

Geen categorie

Vandaag vertel ik aan jullie wat mijn 5 favoriete parfums zijn.

Helaas heb ik ze niet allemaal in een flacon enzo,, mar ik heb wel een paar monstertjes gehaald (op miss Dior na dan).  Ik heb de foto’s trouwens gewoon van het internet gehaald 🙂 .

Hier komen ze:

1. Mademoiselle van Chanel, ik denk dat jullie hem bijna allemaal wel kennen,, anders moet je hem echt even een keer ruiken. Lekker luchtig en fris, maar ook wel heel chique oftewel het perfecte parfum. De flacon is gewoon het zelfde als bijna alle supermooie Chanel flacons.

2. Our moment, welke fan van one direction heeft dit parfum eigenlijk niet? Een hele frisse, zoete en lichte geur, perfect voor jonge meisjes. Ik vind de flacon echt supermooi, het is eel speciaal met die kroon als dop en een soort diamand vormig glas, maar hij valt ook niet te veel op.

3. Dit is een tijdje mijn favoriete parfum geweest,  Miss Dior, eau de toilette. Het is een hele frisse geur, maar toch heel speciaal. Ik kan dit parfum helaas niet zo goed omschrijven als de andere doordat ik hem niet kan ruiken 😦 . De flacon vind ik denk ik het mooiste van allemaal,, heel schattig, maar ook best basic.

4. Thierry Mugler – Alien extraordinaire. Dit vind ik echt een heel speciaal parfum. Van ver ruikt het een beetje kruidig, maar van dichtbij juist heel fris en fruitig. Het is wel een heel zwaar parfum, dus dit zou ik eerder op doen naar een feestje ofzo. Zelf vind ik de flacon niet zo mooi, vooral het deel waar het parfum uit komt vind ik lelijk.

5. Chance eau de fraiche, alweer eentje van Chanel. Van de drie Chance geuren van Chanel vind ik dit overduidelijk de lekkerste. De geur is zo speciaal dat hij bijna niet te omschrijven is, dus hierbij kan ik alleen maar zeggen dat hij best zwaar is en dat je gewoon een keer zelf moet gaan ruiken. Ik vind de flacon wel echt heel mooi, zonder de onbenodige toeters en bellen.

Dit zijn mijn 5 favoriete parfums op dit moment. Ik wil binnenkort weer eens een review doen, dus als je benieuwd bent naar een product moet je het zeker even in de reacties zetten. Ik zou het ook heel leuk vinden om te weten wat jullie favoriete parfums zijn.

xoxo Linda♥

 

 

2 gedachtes over “Mijn 5 favoriete parfums

Geef een reactie

