dingen…..

Geen categorie

Heey,, omdat ik even geen titel kon verzinnen heb ik dit artikel maar dingen genoemd, ik ga gewoon een paar leuke dingen waar ik mee bezig ben vertellen.

ik heb net bijvoorbeeld bedacht dat er elke dinsdag, vrijdag en zondag een artikel online moet komen (dat ga ik dan proberen). Op dinsdag een poll en/of een persoonlijke update/een dag uit mijn leven, en op vrijdag komt er een artikel online over beauty of fashion. Zondag komt er een diy, een recept of ik vertel wat mijn favorieten van de maand waren.

Voor de rest zijn we op school druk bezig met de eindmusical en ik heb een van de 10 hoofdrollen (jippie!) Ik ga natuurlijk niet vertellen waar de musical over gaat, anders weet iedereen die komt het al.

Inmiddels is het nog maar 18 nachtjes slapen tot het concert van 1D op 24 juni in de Amsterdam Arena (OMG,, ik heb er zoo veel zin in♥♥♥)

Op 11 juni is de kenningsmakingsochtend op mijn nieuwe school, dan kom ik onder andere te weten bij wie ik in de klas kom en wie mijn mentor wordt.

xoxo Linda♥

2 gedachtes over “dingen…..

  1. Hey linda leuk idee voor een artikel niet dat ik je ga nakken ofzo. maar ik heb een vraagje kan je misschien even op telegram of whatsapp komen?

Geef een reactie

