De olympische dagen

Geen categorie

Sorry, sorry, sorry dat ik zolang niet meer iets heb gepost, maar dat komt doordat ik vandaag met de klas meedeed aan de olympische dagen.

Bij de olympische dagen strijden heel veel verschillende groepen 7 en 8 uit Amsterdam tegen elkaar. Je kon voor verschillende sporten kiezen: een individuele, of een teamsport. Ik koos voor cheerleaden. Op het begin oefende we ongeveer elke zondag, maar later had iedereen wel wat anders te doen. Tot we er maandag achter kwamen dat de olympische dagen vandaag dus waren. We gingen elke middag na school oefenen, op school en vandaag voordat we op moesten treden. Er waren 3 verschillende poules; A, B en C, ik zat in poule C. Nadat poule B klaar was, was het pauze,, maar het begon ineens keihard te regenen. Toen raakten we onze coach (de gymmeester) Jim kwijt, en we wisten niet of het nog doorging. Uiteindelijk moesten we op een hele harde atletiekbaan cheerleaden, heel onhandig met al de koprollen enzo die we moesten maken (NOT!) 😦 . Maar uiteindelijk werden we tot onze grote verbazing eerste!!!!! Als ik een foto heb zet ik hem wel even onder dit artikel. Helaas kreeg het andere team van onze klas uit poule B geen prijs, terwijl ik hun eigenlijk veel beter vond. Na de prijsuitreiking mochten we nog een keer optreden, daarna nog even dansen en gezellig doen met iedereen en na 1,5 uur op de bus wachten konden we vertrekken. We zaten in een bus met twee verdiepingen, ik vond het gezelliger om beneden te zitten,, simpelweg omdat heet veel rustiger was. Maar ineens begon een meisje keihard superraar te lachen, en toen moest de rest natuurlijk ook weer lachen. Een andere jongen uit onze klas die vandaag jarig is en surpergek ging ook weer eens heel gestoord en hyper doen. Vroeger gingen we na schoolreisjes enzo altijd onder de stoelen zitten en doen alsof we niet waren meegegaan, nu deden we dat ook voor de laatste keer in onze basisschooltijd. Loula zat trouwens ook bij mij in het cheerleadteam.

xoxo Linda♥

2 gedachtes over “De olympische dagen

Geef een reactie

