Wat ik komende week ga doen..

Geen categorie

Heyy allemaal,, in een vorig artikel had ik weer eens een nieuw schema bedacht, maar ik heb besloten om gewoon minstens 1 artikel per week te posten. Dat betekend dat er soms weken zijn dat er maar 1 artikel komt maar het kan ook dat er opeens 5 artikelen online staan ofzo.

Maar nu wil ik even met jullie delen wat ik vandaag en volgende week ga doen. Straks ga ik naar Castricum aan zee met de klas (iedereen die kan dan) als een soort afsluiting van groep 8. We hebben de musical enzo natuurlijk nog,, maar dit hebben we gewoon zelf bedacht. Morgen zijn we vrij, dus misschien komt er dan wel een artikel online. Dinsdag ga ik eindelijk naar het concert van One Direction met Georgia uit mijn klas. Woensdag zijn we vrij, dus dan blijven we lekker bij een van ons twee slapen. Donderdag en vrijdag moeten we volgens mij gewoon naar school, maar misschien zijn we vrijdag vrij.

Zeg even in de reacties of jullie vaker dit soort artikelen willen zien.

xoxo Linda♥

 

Een gedachte over “Wat ik komende week ga doen..

Geef een reactie

