diy notitieboekjes

Geen categorie

Hellow lieffiies (sorry ik ben maar een heel klein beetje hyper) vandaag heb ik een diy voor jullie. Ik ga vandaag laten zien hoe je notitieboekjes leuk kan pimpen, versieren etc. Let’s begin

Wat heb je nodig?
image

• een notitieboekje (hema)

• washi tape (hema / paperchase)

• een schaar

• stempels (ik heb deze van de hema)

• pennen / stiften

stap 1:
image

teken iets leuks of schrijf een quote op de voorkant van je boekje.

stap 2:

image

Plak wat stukjes washi tape op de plekken waar jij het leuk vind.

stap 3:

image

aan de achterkant kan je iets leuks stempelen of tekenen, of je doet er gewoon niks mee.

stap 4:

image

nu is je notitieboekje al af!

Dit waren mijn uiteindelijke resultaten:

image
….en de achterkanten
image

Nog een laatste mededeling: Ik heb besloten dat het deze week ootd week is. Dat betekend dat ik elke dag een outfit of the day online zet (dat ga ik dan proberen) de eerste komt waarschijnlijk vanavond online.

xoxo Linda♥

 

 

Een gedachte over “diy notitieboekjes

Geef een reactie

