ga jullie missen!!

Geen categorie

lief klasjee,, we zitten nu alweer in de laatste week van groep 8, en ik ga jullie allemaal heel erg missen. Het was echt een heel gezellig jaar en vanavond voeren we de musical voor het laatst uit. Het begon met het schoolkamp dat heel gezellig was. Daarna al het gedoe om de cito-toets heen, maar dat hebben we ook al achter de rug. Ik weet nog dat we in groep 5 allemaal in een hele andere klas kwamen maar daar ben ik wel heel blij mee. We worden misschien wel gezien als groep 8a en b,, maar eigenlijk zijn wij gewoon 1 en dat blijven we ook voor altijd. We hebben dit jaar zo veel lol gehad, en vanavond begin ik met de afscheidsborrel al met huilen. Ik durf er niet aan te denken dat we elkaar vanaf vrijdag niet meer elke dag zien. Het is ook heel kut dat het nieuwe schoolgebouw en schoolplein net in ons laatste jaar klaar zijn (nu kunnen we er minder lang van genieten). We waren altijd zo hecht en houden ook heel veel van elkaar (vriendschappelijk). Ik moet me nu nog inhouden om niet in tranen uit te barsten. Ik heb echt superveel zin om vanavond weer lekker met zijn allen los te gaan op het podium.

lieve

Tamara

Pien

Tom

Cas

Ariane

Georgia

Nadim

Mark

India

Bloem

Dorus

Bodi

Max

Helene

Matthew

Pjotr

Tymen

en

Shadee

Jullie zijn mijn echte klas en ik ga jullie dan ook het meest missen.

maar ik ga “groep 8a” natuurlijk ook heel erg missen

xoxo Linda ♥

7 gedachtes over “ga jullie missen!!

Geef een reactie

