review happy life

Geen categorie, review

de meeste van jullie kennen haar denk ik wel: mascha van http://www.beautygloss.nl ze is mijn grote voorbeeld en heeft ook een boek geschreven. vandaag de review op mijn blog.

De achterkant:

“Over de liefde kan ik zo enorm veel vertellen. Ik heb al langer dan tien jaar een vaste relatie en ben daar gelukkig mee. Mijn tips? Vertrouwen is enorm belangrijk en elkaar loslaten ook. Laat ieder lekker zijn ding doen en zorg er vooral voor dat je los van elkaar ook nog een leven hebt. Maar ook samen, blijf leuke dingen doen. Geniet!

Maar ook over sparen, uit huis gaan, carriere, geld, school, familie, vriendschap, contact durven maken, feedback krijgen, happy zijn, ‘nee’ durven zeggen, hoe je overkomt, en nog veel meer…

het boek heeft 165 bladzijden en 26 hoofdstukken en daarna nog alle dankwoorden enzo.

Ze schrijft niet over beauty, maar het is meer een boek waar in ze allemaal leuke belevenissen verteld en daar tips over geeft. Het is eigenlijk ook een soort autobiografie,, maar daar voelt ze zich weer te jong voor (ze is 27).

ik vind het heel leuk dat je bij de hoofdstukken steeds een paar onderwerpen ziet waar ze dan over gaat vertellen.

Het hoofdstuk to-do-lijstjes is ook heel handig. Mascha legt namelijk stap voor stap uit hoe je het perfecte to-do-lijstje maakt.

stap 1: opschrijven wat je die dag moet doen (probeer het vandaag eens uit)

stap 2: zet naast iedere activiteit hoe lang je denkt dat je er voor nodig hebt.

stap 3: ga bedenken wat je als eerst moet doen,, hoe vervelend et ook is om bijvooreeld eerst te opruimen.

stap 4: schrijf je planning nu op

stap 5: je moet goed opletten hoe laat je ergens mee begon en hoe laat je bent gestopt. Had je 40 minuten goed ingeschat? ga zo door! duurde het toch maar 10 minuutjes,, shrijf het achter hoe lang je dacht dat je er eigenlijk voor nodig had.

Ik vind dat Mascha heel leuk kan schrijven en ook heel meeslepend. IK bedoel: ik lees het boek nu al voor de 15de keer ofzo, so what?

Het boek kost €14,95 in de boekwinkel maar ook gewoon op bol.com

deze week komt er misschien nog een verzamel shoplog online binnenkort een keer een winactie! dus houd mijn blog goed in de gaten.

xoxo Linda♥

 

Geef een reactie

