Liefdevolle ode aan 1D en 5SOS

Geen categorie

hoii,, vandaag heb ik omdat ik me gewoon dood verveel een artikel geschreven over 1D en 5sos.

Iedereen kent one diriction wel, maar niet iedereen kent 5 seconds of summer. Op 24 juni ben ik naar het concert van one direction geweest in de arena,, en 20 mei ge ik waarschijnlijk naar 5 seconds of summer!! maar ik wil heel graag samen met een vriendin gaan dus als je met mij naar 5sos wil zeg het dan in de comments. Maar laten we verder gaan…

1D

Alle leden van one direction deden in 2010 apart mee aan de x factor van engeland. Ze waren allemaal niet goed genoeg, maar Simon Cowell bedacht om een band te vormen van de 5 jongens. Ze eindigden als 3e. Inmiddels zijn ze de bekendste boy band van de hele wereld!! Zayn, Niall, Louis, Harry en Liam touren de hele wereld over en maken superleuke albums. Het laatste album is Midnight Memories. mijn favoriete nummers van one direction zijn Diana, happily, trough the dark, rock me en eigenlijk alle nummers ;-p .

5SOS

Dat is de afkorting van 5 seconds of summer. De Australische Luke, Calum, Michael en Ashton beginnen nu echt razendpopulair te worden. Ik ben inmiddels ook meer fan van 5sos da van one direction,, en de mensen die mij echt kennen weten hoe erg ik fan ben van 1D. 5sos geeft in 2015 the “rock out your socks tour” en op 20 mei komen ze naar Amsterdam om de Ziggo dome te rocken!! ( IK WIL ZOOO GRAAG NAAR DAT CONCERT ♥♥♥) Maar ik zoek nog iemand om mee te gaan 😦 want ik wil niet met mn vader of moeder. Wat ik hun leukste liedjes vind? she looks so perfect, don’t stop en amnesia en al hun andere geweldige nummers ∞

love u ♥

xoxo Linda ♥

Geef een reactie

