BUDGET REVIEW: whoosh shower jelly

review

Whoosh. je hebt in mijn vrige verzamel shoplog al kunnen lezen dat ik deze tijdeens de meeting van Sheling heb gekocht. Vandaag de review.


image

het is eigenlijk een soort ” drilpudding ” die je als je onder de douche staat nat maakt en over je lijf smeert. Op het deksel staat dit:
image

op het potje zelf staat dat citroen, limoen en rozemarijn je scherp houden als je moeite hebt om bij de les te blijven, ik heb zelf alleen bij saaie vakken moeite om bij de les te blijven, maar je blijft gewoon lekker de hele fris. Ik zat eerst ook een beetje te kijken hoe je hem eigenlijk moet gebruiken, maar eigenlijk is het gewoon heel simpel. Je maakt jezelf eerst nat, daarna maak je de jelly nat en smeer je hem net als bij zeep ofzo over je lichaam.
image

De jelly smeert gewoon fijn en ik vind hem echt superlekker ruiken. Een naddel is dat hij als je hem een paar keer hebt gebruikt uitelkaar scheurt (er komen allemaal scheuren in die steeds dieper worden) en ik ben steeds bang dat ik hem uitelkaar trek ofzo. Als ik iets wat echt jelly is zie wil ik het meteen aanraken en aaien. Dit was de review eigenlijk al….. Klik hier als je whoosh wil bestellen, je kan natuurlijk ook even naar lush om hem te kopen.
image

wat moet ik de volgende keer reviewen?

love,

Linda♥

Geef een reactie

