TAG: 15 dingen die niemand vraagt

Geen categorie

Vandaag heb ik volgens mij de eerste tag voor jullie.. Ik las hem bij Sheling Kamkes (als je die van haar wil lezen klik dan hier ) let’s begin!

1. slaapje met de deuren van je kledingkast open of dicht?

ik probeer altijd om met deuren dicht te slapen tegen motten etc. maar dat lukt niet altijd..

2. neem je flesjes shampoo mee uit hotels?

Jhaaa altijd!

3. heb je ooit een straatnaambord gepikt?

Waarvoor heb je een straatnaambord nodig……

4. gebruik je to-do lijstjes?

Ik heb het wel eens geprobeerd,, maar het lukt me nooit

5. heb je sproeten?

jep!

6. heb je ooit in de bosjes geplast?

Jaa zoo vaak!!

7. hoe groot is je bed?

Mn nieuwe bed is onderweg…

8. ben je lui?

UUUhm.. soms

9. is er iets waar je je nu aan irriteerd?

Mn zusje zit de simpsons te kijken (ik haat het echt) en ik moet mn kamer straks helemaal uitmesten!

10. kauw je op pennen en potloden?

11. heb je bij de padvinders gezeten?

Ja en het was altijd zoo leuk en helemaal niet saai… NEE waarom ga je in vredsnaam bij de padvinders?

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?

ooit gehoord van disney?

13. tel je de treden als je een trap op loopt?

soms als ik me verveel

14. dans je wel eens als er muziek te horen is?

jep.. maar het kan er heel beschamend uit zien

15. weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?

nope!

dit was de tag dan! Als je nog een leuke tag weet moet je het echt even zeggen.

love,

Linda♥

Plaats een reactie