hey allemaal vandaag heb een shoplog voor jullie van ongeveer uuuhm.. 2 maanden geleden tot nu?

Op vrijdag 2 augustus ben ik ook nog samen met fernanda van fernandaslife.wordpress.com naar de meeting van sheling kamkes van reviewsandswatches.nl geweest. Ik ga proberen om te zeggen hoe lang het ongeveer is geleden dat ik deze dingen heb gekocht.

let’s begin!

h&m:

image

1. deze bandeaus zijn heel handig voor onder t-shirts met laag uitgesneden mouwen. Ik dacht dat ze €7,95 waren maar ik weet het niet zeker. ~ 2 weken geleden ~

image

2. dit superschattige shirtje met allemaal furby’s erop. Ik heb net serieus de hele webshop van h&m doorgezocht om te kijken hoe duur die was maar ik kan het echt niet vinden. (ik denk dat hij iets van €10 was) ~ 2 weken geleden ~

image

3. Dit hempje met allemal shelpjes erop, superleuk voor op het strand. Ik heb hem voor €1 gekocht (jep) maar nu kost hij €7,95. ~ 7 weken geleden ~

image

4.Deze legging met een zwart/wit/grijs printje vind ik ook heel leuk. Deze was €12,95.~ 8 dagen geleden ~

beauty:

image

1. Deze witte naggellak van etos in de kleur marry me. Alle lakjes van etos eigen merk kosten €2,49. ~ 10 dagen geleden ~

image

2. Een supermooie rode lipstick van rimmel- gekocht in de big bazar van €3,-. Kleur 160 rose passion. ~ 8 weken geleden ~

image

3. Een potje nivea creme. Kan je op verschillende plekken kopen. ~ ik heb geen idee hoe duur ~

random:

1. bij schoolcampus van v&d heb ik laatst al mijn schoolspullen gekocht voor ongeveer €65.
image

2. Een dvd van one direction, of course. Gekocht bij de blokker voor €2,99. ~ 3 weken geleden ~

e
image

3. Nog een dvd maar dit keer bride wars, echt een aanrader. Eigenlijk heb ik hem gekregen.

~

Zoals ik al had verteld be ik naar de meeting van shelingkamkes geweest, en daar gingen we natuurlijk…… SHOPPEN!

bekijk hier de vlog van sheling:

het was echt heel gezellig maar helaas moesten wij al weg toen iedereen ging lunchen.

maar dit s de shoplog dan van wat ik heb gekocht bij de meeting:

image

1. deze twee tops met een open zijkant van de h&m waren €2,99 per stuk en hier heb ik ook nog een blauwe van.

image

2. een coca cola lipsmacker van coca cola zelf. hij was 70% afgeprijsd dus nu was hij maar €1,67 in plaats van €5,59 bij de ICI PARIS XL.

image

3. Nog een lipsmacker van de ICI PARIS XL met suikerspinsmaak en deze zijn maar €1,81 (inmiddels spaar ik ze).
image

4. En als laatste Woosh van Lush en deze was €6,05 voor 100g. Zeg maar als jullie een review willen van deze blauwe jelly verschijning…….
image

En dat was deze verzamel shoplog dan weer. Als je ergens benieuwd naar bent vraag het dan maar.

Love,

Linda♥

 

shoplog

Een gedachte over “verzamel shoplog + meeting sheling kamkes

Plaats een reactie