TAG: de nagellaktag

tag

heey vandaag ddoe ik de nagellak tag voor jullie! ik zag hem voorbij komen bij Ramona van beautynailsfun klik hier als je wil weten wat zij heeft ingevuld.

 

uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash?

mijn stash bestaat uit 33 lakjes voor zover ik nu kan tellen,, er zwerven vast nog wat lakjes rond in huis.

Van welk merk bezit je de meeste lakjes?

HEMA!! ik vind hun lakjes echt heel fijn en ze zijn ook nog lekker budget.

Wat is de meest voorkomende kleur?

Roze! hoewel ik eigenlijk niet zo vaak roze nagellak draag…

Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?

genoeg…

Welke nagellak draag je het meest? Schrijf de kleur en het merk op!

op dit moment draag ik cream soca 082 van Ciate het meest.

Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?

nailpolish 15 van hema, hij dekt echt helemaal niet en de kleur is ook niet heel mooi, ik heb hem een keer gekregen van een nichtje die hem niet meer wou, nu snap ik waarom.

Gebruik je base- en topcoat?

Altijd!! als je geen basecoat gebruikt kunnen je nagels verkleuren, en door een topcoat blijft je nagellak langer zitten

Stempel je liever, of doe je nail-art met de losse hand?

ik maak liever een nail-art met de losse hand, ik en zooooooo slecht in stempelen

Hou je van shimmers en glitters, of liever van een crème finish?

maakt helemaal niet uit.

Voel je je kaal zonder nagellak?

nee helemaal niet. Soms doe ik gewoon even een weekje geen nagellak op omdat je nagels dan een beetje kunnen luchten, en dus gezonder blijven!!

Welke nagellak draag je op dit moment?

cream soda 082 van Ciate (die je net ook voorbij zag komen) en 540 jaded van de complete salon manicure lijn van sally hansen.

En dat was het verhaal van de nagellak tag…. Weten jullie nog iets leuks voor een volgend artikel? en ik ben ook heel benieuwd naar wat jouw favoriete lakje is!! als je zelf ook blogger bent is het natuurlijk heel leuk om hem over te nemen als je wil.

love,

Linda♥

Plaats een reactie